Lotnisko Aeroklubu Ziemi Lubuskiej. Krąg dla szybowców jest najczęściej południowy. Krąg dla samolotów najczęściej północny - pozwala to szybowcom na nawiązywanie kontaktu z termiką bez kolizji z samolotami. Nr rej.ULC 17
Jeśli organ kontroli lotniska (TWR) nie nakaże inaczej, załogi wszystkich odlatujących statków powietrznych powinny - tak szybko, jak to możliwe - po starcie nawiązywać łączność z APP POZNAŃ zgodnie z instrukcją TWR WROCŁAW. Loty szkolne w CTR WROCŁAW i TMA POZNAŃ wyłącznie po telefonicznym zgłoszeniu i uzyskaniu warunków od właściwego organu ATC. Nr rej.ULC 57
Loty szkolne w CTR WARSZAWA/Okęcie oraz w TMA WARSZAWA mogą być wykonane po ich uprzednim telefonicznym zgłoszeniu i uzyskaniu warunków na ich wykonanie od właściwego organu ATC. Nr rej.ULC 38
Pas trawiasty oznakowany, doskonale utrzymywany. Droga kołowania po południowej stronie DS. Stanowiska postojowe przed progiem 26. Hangar i zabudowania lotniska w pobliżu progu 26. Opłaty za lądowanie. Na miejscu hotel z możlwosćią noclegu. Nr ewid.ULC 31
Lotnisko o bardzo dużym natężeniu ruchu. Dla obu pasów startowych obowiązuje krąg nadlotniskowy północny 1823 ft AMSL (z zastrzeżeniami opisanym w AIP). Przed przylotem, koniecznie zapoznaj się z kartą EPBC w AIP VFR. Bezwzględnie przestrzegaj procedur antyhałasowych. Nr rej.ULC 62
100/280, 800 x 16 m beton [-0/-209], N53°08'41.9" E16°52'55.3"
Kontakt / Contact
+48 692 012 097, +48 782 971 004
Uwagi / Caution
Pas utwardzony w doskonałym stanie. Dla pasa 28 przesunięty próg o 150 m. Lądowisko prywatne, wymagane zezwolenie właściciela. Możliwość zakupu paliwa lotniczego. Nr ewid.ULC 91
Loty szkolne w CTR SZCZECIN i TMA SZCZECIN mogą być wykonane po ich uprzednim telefonicznym zgłoszeniu i uzyskaniu warunków na ich wykonanie od SZCZECIN TWR. Nr rej.ULC 49