Loty nocne wymagaja PN. Lądować na RWY 05 lub RWY 08 (pas pomocniczy). Nr rej. ULC 9. UWAGA: Znaczne gradienty pasów. Nie wykonuje się kręgu nadlotniskowego. Uwaga: Z uwagi na lądowanie pod stok (1182ft/1289ft) przejście na drugi krąg od wysokości wyrównania jest NIEMOŻLIWE. W okresie wiosennym i jesienno-zimowym wiatry halne z południa do 10-14 m/s. EN: Night flights require PN. Landing on RWY 05 or RWY 08 (auxiliary RWY). WARNING: Significant RWY gradients. No aerodrome traffic circuit. Due to landing upslope (1182ft/1289ft), it is IMPOSSIBLE to go around from the flare height. Foehn winds from the south up to 10-14 m/s during spring and autum-winter.
1. Loty nocne PPR.
2. Nie wykonuje się kręgu nadlotniskowego.
3. Lądowanie wykonywać na RWY 05 (RWY 08 pomocniczy).
4. Uwaga: Z uwagi na lądowanie pod stok przejście na drugi krąg od wysokości wyrównania jest NIEMOŻLIWE.
5. Obowiązkowa dwukierunkowa łączność radiowa w ATZ.
6. Samoloty:
a. przylatujące z kierunków N i W wykonują dolot do Międzybrodzia Bialskiego, następnie wzdłuż doliny rzeki, następnie zakręt w lewo na kurs lądowania,
Zwykle krąg szybowcowy południowy, krąg samolotowy północny. Nr rej. ULC 17. EN: Usually southern traffic circuit for gliders and northern for aircraft.
Aktualizacja: 02.10.2023 - zmiana RWY. UWAGA na G1204/23 NOTAMN Q) EPWW/QFALB/IV/NBO/A /000/999/5042N02312E005 A) EPZA B) 2310020710 C) 2312022300 EST E) AD CLSD EXC ACFT BASED ON AD. CREATED: 02 Oct 2023 07:10:00
Aktualizacja: 13.04.2022 - zmiana częstotliwości NOTAM G0353/22 NOTAMN Q) EPWW/QFACI/IV/NBO/A /000/999/5042N02312E005 A) EPZA B) 2204130933 C) PERM E) REF AIP VFR AD4 EPZA, POINT AD 4.8 AND AD 4.9, CHANGE ZAMOSC RADIO FREQ TO 122.540. CREATED: 13 Apr 2022 09:33:00 SOURCE: EUECYIYN
Aktualizacja: 14.02.2022
Obowiązuje północny krąg nadlotniskowy 1823ft AMSL (z zastrzeżeniami opisanym w AIP). Przed przylotem, koniecznie zapoznaj się z informacjami o EPBC w AIP VFR. Nr rej. ULC 62. UWAGA: Duże natężenie ruchu. Obszar wrażliwy na hałas. Bezwzględnie wymagne stosowanie się do procedur antyhałasowych. Znaczna złóżoność struktur przestrzeni. EN: Northern traffic circuit at 1823ft AMSL traffic circuit (subject to AIP provisions). Before arrival, be sure to read the information on EPBC in AIP VFR. WARNING: Heavy traffic. Noise sensitive area. Strict adherence to noise abatement procedures mandatory. Complex airspace structures.