28/10 (284°/104° GEO) RWY: 28 875x40m, RWY10: 625x40m. Po obu stronach droga startowa posiada 25 metrowe pasy bezpieczeństwa o nawierzchni trawiastej.
PN 72h. Operacje po uzyskaniu zgody zarządzającego. (Podać: TYP, REG, DOF, ETA, PIC oraz tel./email.) Pas trawiasty, oznakowany. Teren pofałdowany. WDI na W od THR 19 przy budynkach. Krąg wschodni 1000ft/300m AGL. Postój i kotwiczenia na łące/płyta postojowa po E stronie przy THR 19. UWAGA: Aktywność dzikich pszczół w ciągu dnia po S stronie. Znaczna aktywność ptaków wiosną i latem. Możliwe wtargnięcia łosi, dzików, jeleni, saren, wilków oraz borsuków – o SR i SS. EN: PN 72h. OPS only with permission of AD manager. (Specify: TYP, REG, DOF, ETA, PIC and ph./email.) Grass RWY, marked. Undulating area. WDI W of THR 19 next to buildings. Eastern traffic circuit 1000ft/300m AGL. Parking and mooring on grass apron (meadow) E of THR 19. WARNING: Daytime wild bees activity S side of the runway. High bird activity, in spring and summer. Incursions into RWY of moose, boar, deer, wolves, badgers - mostly around SR and SS.
Lądowisko nie posiada radiostacji. Przed lądowaniem obowiązkowy kontakt z Gnieźnieńskim Stowarzyszeniem Sportów Lotniczych z wyprzedzeniem 24 h. Samoloty o MTOW do 5700 kg doloty i odloty od strony północnej ze względu na MATZ Powidza. Numer ew. ULC: 322.
PN. Lądowisko całoroczne czynne SR-SS. Pas trawiasty, oznakowany. Po N stronie w odległości 200m SN H5m. WDI na hangarze, HN WDI LGT(R). Zalecany krąg północny. TWY po S stronie RWY. Płyta - kostka betonowa. Możliwość hangarowania i tankowania. Nr. ewid. ULC: 458. UWAGA: SN na podejściu do RWY 29 oznaczona kulami. EN: PN. All year airfield SR-SS. Grass RWY, marked. SN H5m 200 m N side of RWY. WDI on hangar, HN WDI LGT(R). Northern traffic circuit recommended. TWY S of the RWY. Apron CONC. Hangar and refuelling AVBL. WARNING: SN (with red ball-shaped-markers) on APCH to RWY 29.
PN 24h. Pas trawiasty, oznakowany, koszony, równy. Progi nieznacznie poniżej otaczających pól. Środkowa część pasa położona poniżej progów. Pomoc w tankowaniu PB95 (stacja mobilna dla własnych potrzeb). Kawa dla odwiedzających lotników, internet na lotnisku, toaleta. Możliwość kotwiczenia lub hangarowania. Bardzo blisko smażalnia pstrągów. UWAGA: Starty i lądowania statków powietrznych wykonywać z jak najmniejszą uciążliwością dla środowiska oraz z ominięciem Witkowa. EN: PN 24h. Grass RWY, marked, even, mowed. Both THRs slightly below surronding fields. Middle part of the RWY below THRs elevation. Fueling assiastance PB95 (mobile station for own use). Coffee for visiting pilots, internet on airfield, toilet. Mooring and hangar AVBL. Fish and chip shop (fresh trout) near by. WARNING: T/O and LND shoul be performed in order to minimise environmental impact while avoiding Witków.
Pas trawiasty, koszony. Przy lądowisku w odległości 100m znajduje się wybudowana grota usytuowana na źródle wody. Woda (ph 8,3, alkaliczna) jest regularnie badana i nie zawiera żadnych bakterii. Obok groty jest jeszcze 16 takich źródeł. Nr ewid. ULC 533. EN: Grass RWY, mowed. Next to airfield 100m, grotto with spring. Water is pure, regularly tested of ph 8.3 (alcaline). There are 16 springs in the vicinity of grotto.
Link
Aktualizacja: 14.03.2023 - Inna nazwa
Aktualizacja: 11.07.2022
Aktualizacja: 27.07.2021 - część opisowa
Aktualizacja: 04.04.2021
Przed przylotem prosimy o kontakt, w celu uzyskania niezbędnych informacji. Lądowisko dostępne 24h. Dostępne oświetlenie drogi startowej. Nr rej ULC: 488
Dolina Ruchlinu, +48 502 354 445, ddebosz@dolinaruchlinu.aero
Uwagi / Caution
Pas trawiasty, oznakowany. Lądowanie tylko na RWY 21. RWY 21 wznosi się o 110ft na kierunku 210°. Nr ewid. ULC 215. UWAGA: Od N w odległości 1250m przed THR 21 niezalesione wzniesienie ok. 538m AMSL. Po wschodniej stronie poza granicami RWY znaczne obniżenie terenu. Zalesiony teren górzysty i drzewa H15m w odległości 30m od końca RWY 21 po południowej stronie. Wzdłuż zachodniej krawędzi pola wzlotów - drzew i dalej teren górzysty. EN: Grass RWY, marked. Landing only on RWY 21. RWY 21 upsloping by 110ft. WARNING: Hill (aprox 538m AMSL) on northern APCH to RWY 21 1250m before THR 21. Ground shelves significantly eastwards outside the landing area. Forest and mountanious terrain to the south with trees H15m 30m from the end of RWY 21. Trees and mountainous terrain along the western edge of landing area.
Aktualizacja: 26.05.2022 - telefon kontaktowy
Aktualizacja: 15.10.2021 - dane kontaktowe
Aktualizacja: 29.06.2021 - nazwa lądowiska, wymiary RWY. Dane opisowe.
054/234 (05/23), 432 x 18 m asfalt/asphalt [-50/-50], N52°19'21.0" E17°02'27.0"
Kontakt / Contact
Biuro +48 601 237 226, lot@airport-biernat.pl
Uwagi / Caution
Wlot w MCTR pd warunkiem złożenia FPL. Krąg nadlotniskowy południowy 1250ft AMSL. Statki powietrzne w MCTR Krzesiny muszą utrzymywać łączność radiową na częstotliwości Krzesiny TWR. ŻERNIKI RADIO - dostępne tylko w przypadku niedostępności Krzesiny TWR, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządzającym. Każdy lot w MCTR Krzesiny wymaga koordynacji i zezwolenia Krzesiny TWR 121.025 MHz. Możliwość hangarowania. Pokoje gościnne na lotnisku. Nr rej. ULC 69 UWAGA: Lotnisko wewnątrz MCTR Krzesiny. EN: Entry into MCTR only provided that a FPL has been filled. Southern traffic circuit at 1250ft AMSL. Mandatory two-way radio contact with Krzesiny MTWR when within MCTR. ŻERNIKI RADIO is only available after prior arrangement with AD manager and if Krzesiny MTWR is not available. All flights in MCTR require coordination and clearance by MTWR Krzesiny 121.025 MHz. Hangar AVBL. Guest rooms on APT AVBL. WARNING: Airfield within MCTR Krzesiny.