Opis: 

Inne oznaczenia / Other Names
EPJA
Status
Lądowisko nieewidencjonowane
Współrzędne / Coordinates
N54°42'38.9" E018°38'39.0"
Radio
Jastarnia-Radio 122.830
Elewacja / Elevation
3 ft
RWY
121/301, 600 x 30 m, N54°42'38.9" E18°38'39.0"
Kontakt / Contact
+48 604 528 528
Uwagi / Caution

PN. Pas trawiasty, oznakowany. WDI. Drzewa 165m przed THR 12. Drzewa przed THR 30. Przy starcie na RWY 30 dodatkowy rozbieg 100m. UWAGA: Wymagające lądowisko. EN: PN. Grass RWY, marked. WDI. Trees 165m before THR 12. Trees at THR 30. When T/O on RWY 30, additional 100m available. WARNING: Challenging airfield.

 

 

Aktualizacja: 22.05.2023 Zmiana częstotliwości. Zmiana wymiarów RWY.
Aktualizacja: 03.03.2021 Zmiana części opisowej

Powiązane galerie: 

Jastarnia - Galeria

Autor:  Bogusław S. Kafarski

Galeria SP-KHB: Jastarnia (EPJA) lądowisko trawiaste 12-30 (w dniu 08 lipca 2012)

comments powered by Disqus
Polecane produkty ze sklepu

Gdzie najbliżej na południe w

Gdzie najbliżej na południe w kierunku Warszawy najlepiej jest tankować wracając z Jastarni?

Tankujemy w Jastarni. Na

Tankujemy w Jastarni. Na lotnisku jest juz paliwo!

Panowie, podobno coś

Panowie, podobno coś poprzedłużano na tym pięknym lotnisku.....? Czy po tych modyfikacjach wystarczy pasa, żeby wyjść we dwie osoby C-150? Dajcie znać, Pozdrawiam

Rębichowo albo Gryźliny pod

Rębichowo albo Gryźliny pod Olsztynem...

Szkoda w sumie, że próg pasa

Szkoda w sumie, że próg pasa 12 nie jest bardziej przesunięty i wyrównany bo przecież jest tam wolna i chyba równa przestrzeń z tego co widać po zdjęciu.

Czy Cessna z kompletem

Czy Cessna z kompletem pasażerów ale zatankowana w połowie radzi sobie z tym lądowiskiem? Czy ktoś latał może już kompletem pasażerów na Jastarnie?

Na stronie właściciela

Na stronie właściciela lądowiska podają że pas ma 600m a nie 700m ????

Kiedy rozpoczęcie sezonu 2011

Kiedy rozpoczęcie sezonu 2011 w Jastarni?

Od 1 lipca do konca sierpnia

Od 1 lipca do konca sierpnia

Podobno, w sierpniu ktoś

Podobno, w sierpniu ktoś wypadł Mooneyem z pasa. Czy ktoś posiada więcej szczegółów?

Owszem, ale to wynik

Owszem, ale to wynik lekkomyślności - słabiutka maszyna, zatankowana pod korek, załadowana na maksa, pilot na siłę starał się podnieść samolot, aż skończył w krzakach (nic nikomu się nie stało, samolot uszkodzony)

ODRADZAM KATEGORYCZNIE PRZYLOTY NA TE LĄDOWISKO CESSNĄ 150 - 152 są po prostu za słabe i ledwo wychodzą z lądowiska - przylatywanie tak słabymi maszynami to przesłanka do wypadku !

600m na C152 to mało?

600m na C152 to mało? Lądowałem i startowałem na krótszych lotniskach - np 450m. w Bielsko Białej i nie było problemu. Tylko trzeba wiedzieć jak to się robi, a nie liczyć na szczęście

Tyle że w Bbielsku tuż przy

Tyle że w Bbielsku tuż przy progu pasa nie ma lasu wysokiego na kilkanaście metrów

pas w EPJA NIE NADAJE SIE do

pas w EPJA NIE NADAJE SIE do sensownego operowania 150/152 i kropka. To ze czasami udaje sie oderwac nawet i z krotszego pasa nie oznacza ze nalezy to z premedytacja robic. Raz zmiescilem sie w poboczu pomiedzy tirem i barierka, fakt, daje sie jak wie sie jak tylko PO CO?

Swietne ladowisko, ale dosc

Swietne ladowisko, ale dosc trudne. Polecem "wlatanym" pilotom. Dosc krotkie - nalezy pamietac o osiagach samolotu. Start z kompletem pasazerow i duza iloscia paliwa, moze skonczyc sie tragicznie. Do tego, czesto wystepuje na podejsciu porywisty boczny wiatr ktory "gasnie" tuz nas ziemia. Oplata za ladowanie 50zl.