Opis:
- Inne oznaczenia / Other Names
- EPSD
- Status
- Lotnisko
- Współrzędne / Coordinates
- N53°23'26.5" E14°37'56.7"
- Radio
- Szczecin-Radio 125.335
- Elewacja / Elevation
- 3 ft
- RWY
- 090/270 (09/27), 1060 x 55 m, N53°23'26.5" E14°37'56.7"
- Kontakt / Contact
- +48 91 461 4226, +48 91 461 55 50 Aeroklub Szczeciński, Paliwo/Fuel: +48 91 461 55 50
- Uwagi / Caution
- Teren lotniska może być podmokły. Krąg pólnocny dla statków powietrznych z napędem. Szybowce wykonują krąg południowy. Nr rej. ULC 37. EN: Airfield can be waterlogged. Northern traffic circuit for powered aircraft. Southern traffic circuit for gliders.
- AIP
- https://www.ais.pansa.pl/vfr/pliki/EP_AD_4_EPSD_3-0_en.pdf
- Link
- http://aeroklubszczecinski.pl/
Aktualizacja: 18.07.2024 - aktualizacja dostępności paliwa
Aktualizacja: 03.06.2022 - aktualizacja częstotliwości
Aktualizacja: 14.02.2022
Właściciel:
Godziny pracy / Operating hours: MON-FRI 08:00-16:00LMT,
AP - Aeroklub Szczeciński,
ul. Przestrzenna 10, 70-800 Szczecin,
M: +48501064573, F: +48914615550,
www.aeroklub-szczecinski.pl
Użytkownik:
Sekcja Lotnictwa Policyjnego KWP Szczecin / Police Aviation Dept.,
ul. Przestrzenna 10, 70-800 Szczecin
Polecane produkty ze sklepu
Lotnisko jest w oplakanym
Lotnisko jest w oplakanym stanie a szkoda, bo miejsce jest super, atrakcyjne miasto, mogloby byc chlubna wizytowka GA w Polsce a jest wrecz przeciwnie. Na wiezy cisza. Trawa nieskoszona, doly, slady po ryciu dzikow, teren grzaski, juz na samych drogach kolowania (ktorych de facto nie ma) mozna sobie zeby powybijac, nie mowiac o mozliwosci utkniecia albo polamania smigla. Malo nie kapotowalismy przy spokojnym ladowaniu. Czy ktos to robi specjalnie ? Jest ponad 20 lat po komunie i dalej jest po prostu kicha. Noz sie w kieszeni otwiera. Dlaczego ? Wielka szkoda i wstyd dla polskiego GA.
aanvallen !! Ze wszystkim sie
aanvallen !!
Ze wszystkim sie z Toba zgadzam ale ... czy zapoznałes sie z AIP przed przylotem?? - tam wszystko jest napisane.
Jezeli nie, to nie dostales lub nie zadbałes o uzyskanie aktualnej informacji o sytuacji jaka panuje na płycie a ona potrafi sie zmienic w 6 godzin ... takie to nasze lotnisko EPSD .
Pozdrawiam
Kto według Ciebie miałby to
Kto według Ciebie miałby to sfinansować w tej chwili? Bo co do zaniedbania się zgadzam, i też chętnie odwiedzałbym Szczecin...
Juz Ci odpowiadam - miasto
Juz Ci odpowiadam - miasto Szczecin powinno to sfinansowac bo im powinno zalezec na tym zeby miasto bylo osiagalne przez ludzi z GA, ktorzy czesto posiadaja srodki zeby je pozniej w tym miescie wydac. Czysta inwestycja.
no, czysta ;) zwłaszcza, że
no, czysta ;) zwłaszcza, że póki co zabrakło pieniędzy na zakończenie remontu Goleniowa - musimy stąpać po ziemi - GA nigdy nie będzie chętnie finansowane przez kapitał państwowo-samorządowy - tu musiałby się pojawić kapitał prywatny
Zgadza sie, dobrze to ujales,
Zgadza sie, dobrze to ujales, stapac po ziemi, bo z lataniem gorzej ...
Dla przylatujacych na EPSD W
Dla przylatujacych na EPSD
W uzyciu 06/24 , na kierunku 06 ladować "krótko" po prawej stronie pasa
Na kierunku 24 przyziemiac za ogranicznikiem wylozonym w 1/3 długości pasa i na jego lewej cześci .
Zalecamy zgodnie z AIP kontakt telefoniczny przed przylotem .
Pozdrawiamy :)
Dostepny AVGAS !!! po
Dostepny AVGAS !!! po wczesniejszym uzgodnieniu tankowania .