Opis: 

Inne oznaczenia / Other Names
EPLU
Status
Lotnisko
Współrzędne / Coordinates
N51°25'22.8" E16°11'46.2"
Radio
Lubin-Radio 122.405
Elewacja / Elevation
507 ft
RWY
130/310 (13/31), 1000 x 30 m beton, N51°25'22.8" E16°11'46.2"
Drugi RWY / Second RWY
117/297 (11/29), 900 x 100 m trawa [-240/-0], N51°25'17.7" E16°11'35.3"
Trzeci RWY / Third RWY
130/310 (13R/31L), 800 x 100 m trawa [-305/-0], N51°25'20.1" E16°11'40.8"
Kontakt / Contact
+48 76 8461071
Uwagi / Caution
Lotnisko Aeroklubu Zagłębia Miedziowego. Na pasie betonwym 13/31 zakaz lądowania na kierunku 13 i startu na kierunku 31. Nr rej.ULC 14
AIP
http://ais.pansa.pl/vfr/aippliki/EP_AD_4_EPLU_3-0_en.pdf
Link
http://www.eplu.eu

Inne: 

Reklama: 

Hangarowanie - Lubin

Lokalizacja

Lubin
Poland
51° 25' 39.6156" N, 16° 11' 40.0128" E

Aeroklub Zagłębia Miedziowego oferuje powierzchnię hangarową pod wynajem
Telefon kontaktowy : +48 501 647 857
Adres e-mail : hangar@eplu.eu

Hangar szbowcowo-samolotowy.
Cechy hangaru :
- Dojazd do hangaru jest zimą odśnieżany cały czas
- Ochrona
- Ochrona 24h
Lotnisko ogrodzone płotem spełniającym wymogi jak dla przejścia granicznego.

Orientacyjne koszty wynajmu: Cena w okresie od 01.11.2012 do 31.03.2013 już od 550 zł/netto za miesiąc (uzależniona od powierzchni zajmowanej przez SP oraz indywidualnych negocjacji).

1. Wymagana dwukierunkowa łączność radiowa w ATZ.
2. Poza okresami aktywności ATZ PPR 3h.

1. Bidirectional radio communication within ATZ mandatory.
2. Outside of service hours of ATZ, all arrivals PPR 3h.

ATS: W godzinach pracy AD oraz w czasie aktywności ATZ / During working hours of AD and during ATZ activity

Właściciel: 

Aeroklub Zagłębia Miedziowego,
ul. Spacerowa 9, 59-301 Lubin,
F: +48767497269,
www.eplu.eu

Powiązane galerie: 

comments powered by Disqus
Polecane produkty ze sklepu

Z tymi opłatami to faktycznie

Z tymi opłatami to faktycznie wyjęte są z kapelusza. Pozatym to jest lotnisko jedno sekcyjne dla paru superfajnych zresztą szybowników, reszta to tylko na papierku. Polecam rozmowę z prezesem a wszystko będzie jasne. Lotnisko faktycznie wypasione, głównie przez kasę z KGHM-u, ale w ciągu roku puste. Tzn. nic się nie dzieje.

Niestety też mam przykre

Niestety też mam przykre doświadczenie z tym lotniskiem ale mam tez kilka pozytywnych więc wierzę mocno, że kadra zarządzająca pomyśli nad rozwojem jego a nie tylko przetrwaniem pod bogatym parasolem KGHMu

Ooooo - w koncu ktoś napisał

Ooooo - w koncu ktoś napisał !!!!! Słyszałem, że AZM życzy sobie około 3500zł brutto za miesiąc w hangarze z dziurawym dachem jak durszlak. Jak tam ktoś raz był w czasie opadu deszczu, to wie, o czym pisze. A tak na marginesie, to nie wiem czy wiecie, ale Zarząd aeroklubu, to w wiekszosci starzy UBowz prezesem na czele. Tak wiec omijajce to miejsce z daleka, bo lada dzien wpadną na pomysł, by płacic za to, że przelatuje sie przez ich ATZ.

cześć Sp-abcd , jeżeli

cześć Sp-abcd , jeżeli twierdzisz żę zarzą d to starzy UBowz to miej mi to czelność powiedzieć prosto w oczy wtedy się przekonamy czy to prawda a tak poza tym to co by nie powiedzieć pod towoim adresem będzie to komplement

Podczas rozmowy telefonicznej

Podczas rozmowy telefonicznej z jednym z pracowników Aeroklubu Zagłębia Miedziowego ustaliłem, że cena za dzień hangarowania wynosi 61,5 zł, co w skali miesiąca daje kwotę 1845 zł. Przy długotrwałej umowie może ona być zmniejszona po indywidualnych negocjacjach z Zarządem Aeroklubu. Opłata operacyjna dotyczy wyłącznie lądowania i wynosi 49,2 zł. Podane ceny są cenami brutto.

A czy poinformowali Ciebie,

A czy poinformowali Ciebie, że do tego doliczają sobie jeszcze jakąś wymyśloną opłate operacyjną ?????

UWAGA! Niesprawne PAPI 31.

UWAGA! Niesprawne PAPI 31. Brak oblotu po naprawie PAPI w wyniku uszkodzenia w sierpniu 2010r. - brak NOTAM-u w tej sprawie.

Dziękujemy za info i

Dziękujemy za info i Pozdrawiamy. Ale Zarządzający tym lotniskiem powinien NATYCHMIAST wyciągnąć konsekwencje w stosunku do osoby za takie uchybienie odpowiedzialnej. Ciągłość zapewnienia aktualności informacji i danych w AIP (w tym przypadku w AIP - VFR) oraz nadzoru operacyjnego to OBOWIĄZEK PRAWNY .....

A tak swoją drogą...to gdzie

A tak swoją drogą...to gdzie w AIP VFR jest informacja o PAPI w Lubinie. Może inaczej...gdzie jest tam jakakolwiek informacja o jakichkolwiek światłach do lądowania na lotnisku w Lubinie? Na planie lotniska je zaznaczono tylko po to, żeby komuś nie przyszło do głowy zjeżdżać na trawkę z pasa w beztroski sposób i tyle...
Ostrzeganie kogokolwiek o tym, czego w użyciu oficjalnie nie ma wydaje się być próbą wprowadzenia niestosownego zamieszania i wprowadzaniem w błąd pilotów.
Równie dobrze można zamieścić informację, że w NOTAM'ie należy zamieścić informację o tym, że radiolatarnia NDB nie działa!

Tak - właśnie do tego m.in.

Tak - właśnie do tego m.in. służy NOTAM - do tymczasowego "wyprostowania" informacji podanych w AIP, w razie jakiejś zmiany - stałej czy chwilowej. W przypadku stałej - do czasu umieszczenia jej w AIP. No, ale takie rzeczy to nawet kandydat do szkolenia szybowcowego wiedzieć musi, więc nie będę się rozpisywał.

Co do PAPI.... ale o co chodzi? Przecież w AIP VFR Polska w AD/EPLU jest wyraźnie napisane, że w Lubinie jest zamontowane PAPI 3 st., i to na obu kierunkach. Skoro więc któreś z nich nie działa albo zostało zdemontowane, albo jest błąd w AIP, to musi być natychmiast wydany NOTAM o tym informujący. Jeśli zarządzający lotniskiem zapomniał, że trzeba wydać w takiej sytuacji NOTAM - to pół biedy. Jeśli jednak uważa, że nie musi wydać w takiej sytuacji NOTAMu - to jest idiotą.

Ostrzegam wszystkich pilotów

Ostrzegam wszystkich pilotów przed Aeroklubem w Lubinie. Ktoś tam chyb zrobił sobie tz. prywatny folwark (pan prezes i reszta przydup....). Oni wyznaja zasade, że nabezpieczniej jest, jak się nie lata, ani nie skacze, a w hangarach, to więcej Yachtów niż statków powietrznych. Jak chciałem postawic tam swój samolot, to walneli taką cene ża miesiąc, tak jakby jednym statkiem powietrznym chcieli utrzymac cały klub przez zimę - chyba ich powaliło,a tym samym rozbawili mnie do łez. Ostrzegam też Wszystkich przed jakąś dziwną wymysloną opłata operacjuna, za która każą sobie płacic w w/w klubiku - bardziej bzdurnego tekstu nigdy nie czytałem. Oni wogóle niewiedzą co to jest tz. opłata operacyjna, ani co to jest instrukcja operacyjna. Reasumując, teraz już wiem, dla czego na ten klub w Polsce mówia, ze to " Trup", a nie aeroklub. Ps. Ja swój samolot postawiłem na zime w Berlinie na Schönefeld'e za 1/3 ceny, w suchutkim hangarze i całym serisem tz. operacyjnym. Pozdrawiam wszystkich normalnych lotników

i extra lotniku żeś postawił

i extra lotniku żeś postawił a o poznaniu pamiętasz jak wylądowałeś bez podwozia hahahaha asie przestworzy

czy to SP-KTZ ?

czy to SP-KTZ ?

A ile chcieli pieniędzy za

A ile chcieli pieniędzy za hangarowanie?