Opis:
- Inne oznaczenia / Other Names
- EPDB
- Status
- Lądowisko zarejestrowane
- Współrzędne / Coordinates
- N53°31'28.1" E17°15'30.6"
- Elewacja / Elevation
- 509 ft
- RWY
- 067/247, 2500 x 60 m asfaltobeton, N53°31'28.1" E17°15'30.6"
- Kontakt / Contact
- +48 609 107 643, +48 609 107 662 (Michał), daria@rallyland.pl, michal@rallyland.pl
- Uwagi / Caution
- PN. Dostępny także pas trawiasty 07/25 844m x 35m. Nr ewid. ULC 286. UWAGA: Na ASPH RWY 07/25 w odległości ok. 900m od THR 25, obszar zniszczonego asfaltu (ryzyko uszkodzenia podwozia/śmigła). EN: PN. Grass RWY 07/25 844m x 35m also available. WARNING: ASPH RWY 07/25 SFC damaged approximately 900m from THR 25 (risk of undercarriage/propeller damage).
- Link
- http://rallyland.pl/
Polecane produkty ze sklepu
Zapraszamy, wszystkich bardzo
Zapraszamy, wszystkich bardzo serdecznie, zawsze ciepła kawa lub herbata dla pilotów się znajdzie. Jest też możliwość hangarowania sprzętu.
Generalnie prawie zawsze jest ktoś na lotnisku, ale w razie czego kontakt znajdziecie tutaj: http://rallyland.pl/lang.pl/5/page/8
Do zobaczenia !!!
Zgadza się, zwykle z
Zgadza się, zwykle z lądowaniem nie ma problemu i potwierdzam low pass zawsze przed decyzją - nie tylko opony. Uczulam wszystkich użytkowników lekkich samolotów, że przy silnym wietrze na wysokości 10m. może nagle ustać. Wprawdzie wydawałby się, że każdy powien być na to gotowy ale to nie jest przcinka w lesie, duży teren i możńa to zbagatelizować. Ponadto mimo wielu lądowań wiatr zwykle nie jest w osi.
Wlasciciel nie robi zadnych
Wlasciciel nie robi zadnych problemów aby lądować tam;) niestety nie ma tam radia takze trzeba uwazac i oczywiscie obowiazkowy przelot nad pasem przed lądowaniem czasem jakies opony mogą lezec na pasie pozdro