- Inne oznaczenia / Other Names
- EPJA
- Status
- Lądowisko zarejestrowane
- Współrzędne / Coordinates
- N54°42'38.9" E18°38'39.0"
- Radio
- Jastarnia-Radio 125.55
- Elewacja / Elevation
- 3 ft
- RWY
- 121/301, 660 x 34 m, N54°42'38.9" E18°38'39.0"
- Kontakt / Contact
- sebastian.karolak@generalaviation.pl, tel:+48 660 401 492
- Uwagi / Caution
- Pas trawiasty, oznakowany. Wskaźnik wiatru. Podejście na kierunku 12 znad drzew 165 m przed progiem. Przy podejściu 30 drzewa przed samym progiem pasa. Opłata za lądowanie: do 2 ton 60 zł brutto, powyżej 2 ton 120 zł brutto. Postój: pierwsza doba 80 zł, każda następna 60 zł. Nr ewid.ULC 325
- Link
- http://lotniskojastarnia.pl/, https://www.facebook.com/LotniskoJastarnia
W czerwcu 2015 lądowanie i parking w Jastarni - gratis. Od lipca 2015 będą obowiązywały następujące stawki:
Opłata za lądowanie: do 2 ton: 60 zł brutto, powyżej 2 ton: 120 zł brutto.
Postój: pierwsza doba 80 zł, każda następna 60 zł.
In June 2015 landing and parking for free. Since July 2015 following fees will apply:
Landing: MTOW < 2t: 60 zł / MTOW > 2t: 120 zł
Parking: first day: 80 zł / every next day: 60 zł
Kontakt z zarządzającym / Contact with AD operator,
General Aviation Services Sp. z o.o.
Góraszka, 05-462 Wiązowna, Polska
Adres korespondecyjny:
General Aviation Services Sp. z o.o.
ul. Kaliskiego 57, 01-476 Warszawa, Polska
Jastarnia - Galeria
Galeria SP-KHB: Jastarnia (EPJA) lądowisko trawiaste 12-30 (w dniu 08 lipca 2012)
Polecane produkty ze sklepu
Gdzie najbliżej na południe w
Gdzie najbliżej na południe w kierunku Warszawy najlepiej jest tankować wracając z Jastarni?
Tankujemy w Jastarni. Na
Tankujemy w Jastarni. Na lotnisku jest juz paliwo!
Panowie, podobno coś
Panowie, podobno coś poprzedłużano na tym pięknym lotnisku.....? Czy po tych modyfikacjach wystarczy pasa, żeby wyjść we dwie osoby C-150? Dajcie znać, Pozdrawiam
Rębichowo albo Gryźliny pod
Rębichowo albo Gryźliny pod Olsztynem...
Szkoda w sumie, że próg pasa
Szkoda w sumie, że próg pasa 12 nie jest bardziej przesunięty i wyrównany bo przecież jest tam wolna i chyba równa przestrzeń z tego co widać po zdjęciu.
Czy Cessna z kompletem
Czy Cessna z kompletem pasażerów ale zatankowana w połowie radzi sobie z tym lądowiskiem? Czy ktoś latał może już kompletem pasażerów na Jastarnie?
Na stronie właściciela
Na stronie właściciela lądowiska podają że pas ma 600m a nie 700m ????
Kiedy rozpoczęcie sezonu 2011
Kiedy rozpoczęcie sezonu 2011 w Jastarni?
Od 1 lipca do konca sierpnia
Od 1 lipca do konca sierpnia
Podobno, w sierpniu ktoś
Podobno, w sierpniu ktoś wypadł Mooneyem z pasa. Czy ktoś posiada więcej szczegółów?
Owszem, ale to wynik
Owszem, ale to wynik lekkomyślności - słabiutka maszyna, zatankowana pod korek, załadowana na maksa, pilot na siłę starał się podnieść samolot, aż skończył w krzakach (nic nikomu się nie stało, samolot uszkodzony)
ODRADZAM KATEGORYCZNIE PRZYLOTY NA TE LĄDOWISKO CESSNĄ 150 - 152 są po prostu za słabe i ledwo wychodzą z lądowiska - przylatywanie tak słabymi maszynami to przesłanka do wypadku !
600m na C152 to mało?
600m na C152 to mało? Lądowałem i startowałem na krótszych lotniskach - np 450m. w Bielsko Białej i nie było problemu. Tylko trzeba wiedzieć jak to się robi, a nie liczyć na szczęście
Tyle że w Bbielsku tuż przy
Tyle że w Bbielsku tuż przy progu pasa nie ma lasu wysokiego na kilkanaście metrów
pas w EPJA NIE NADAJE SIE do
pas w EPJA NIE NADAJE SIE do sensownego operowania 150/152 i kropka. To ze czasami udaje sie oderwac nawet i z krotszego pasa nie oznacza ze nalezy to z premedytacja robic. Raz zmiescilem sie w poboczu pomiedzy tirem i barierka, fakt, daje sie jak wie sie jak tylko PO CO?
Swietne ladowisko, ale dosc
Swietne ladowisko, ale dosc trudne. Polecem "wlatanym" pilotom. Dosc krotkie - nalezy pamietac o osiagach samolotu. Start z kompletem pasazerow i duza iloscia paliwa, moze skonczyc sie tragicznie. Do tego, czesto wystepuje na podejsciu porywisty boczny wiatr ktory "gasnie" tuz nas ziemia. Oplata za ladowanie 50zl.