Opis: 

Status
Lądowisko
Współrzędne / Coordinates
N52°15'20.0" E19°09'04.6"
Elewacja / Elevation
397 ft
RWY
086/266, 535 x 8 m asfalt, N52°15'20.0" E19°09'04.6"
Uwagi / Caution
Pas ASPH. Pełne oznakowanie. Fragment byłej drogi zaadaptowany na RWY. EN: ASPH RWY, marked. A section of ex-public-road converted into RWY.

Powiązane galerie: 

Krośniewice - Galeria 5

Autor:  honey42

September 2015. Interesting place I would recommend. Landing due to the nature and location, however, is demanding for the pilot. Enjoy !

Krośniewice - Galeria 4

Autor:  Radosław Jurga

Stan lądowiska umożliwia wykonywanie operacji lotniczych. Dziękujemy za udostępnienie tak pięknego i ciekawego miejsca.
Stan lądowiska - lipiec 2014

Krośniewice - Galeria 2

Autor:  Bogusław S. Kafarski

Galeria SP-KHB: Krośniewice - panorama 07-25 w dniu 30 grudnia 2013 (szczegóły)

Krośniewice - Galeria

Autor:  Bogusław S. Kafarski

Galeria SP-KHB: Krośniewice - panorama okolicy w dniu 30 grudnia 2013

Krośniewice - Galeria -1

Autor:  Jakub Krygier

Prace modernizacyjne lądowiska w Krośniewicach będące adaptacją drogi E20 Warszawa - Poznań. Prace budowlane rozpoczęły się w kwietniu 2011 roku.

comments powered by Disqus
Polecane produkty ze sklepu

Istnieją pewne parametry

Istnieją pewne parametry samolotów, jak i przepisy, których naginać i przekraczać nie należy. Nie ma to nic wspólnego z umiejętnościami pilotażu. Jeżeli zasady zachowania bezpieczeństwa w lotnictwie będą przestrzegane to będziemy żyli lepiej i dłużej :)

Litera ,,H" wskazywałaby, że

Litera ,,H" wskazywałaby, że ląduje tu może jakiś śmigłowiec. Dla samolotu podchodzenie do lądowania z kierunkiem 25 znad miasta i w pobliżu budynków mieszkalnych oraz tuż nad dwupasmową nitką nowej obwodnicy, a także z kierunkiem 07 znad i wzdłuż drogi o ciagłym ruchu samochodowym na,,pas" 535 metrowej długości nie wydaje się być pomysłem ani dobrym, ani bezpiecznym. Wdzięczności mieszkanców Krośniewic pewnie się też takim lądowaniem nie zaskarbi. Rów po obu stronach, bądź co bądź, zwykłej drogi, też nie zostawia wiele pola do manewru w sytuacji opuszczenia środkowej linii pasa. W okolicy sporo przeszkód w postaci budynków i elektrowni wiatrowych.

Istnieją trudne drogi

Istnieją trudne drogi samochodowe i autostrady. Są lądowiska takie jak Weremień, Bezmiechowa, Smolnik (przepaść po jednej stronie pasa, skarpa po drugiej stronie, a pas mocno pod górę, przy starcie jest się bez "odwrotu" i można spaść jeszcze w inną przepaść), Łososina (otoczona górami) i są lotniska takie jak Okęcie, Balice, itd. Konkludując uważam, że lądowisko należy dobierać stosownie do swoich umiejętności. Są dobrzy kierowcy i lepsi, podobnie w lotnictwie.