Opis:
- Status
- Lądowisko
- Współrzędne / Coordinates
- N52°15'20.0" E19°09'04.6"
- Elewacja / Elevation
- 397 ft
- RWY
- 086/266, 535 x 8 m asfalt, N52°15'20.0" E19°09'04.6"
- Uwagi / Caution
- Pas ASPH. Pełne oznakowanie. Fragment byłej drogi zaadaptowany na RWY. EN: ASPH RWY, marked. A section of ex-public-road converted into RWY.
Powiązane galerie:
Krośniewice - Galeria 5
Autor:
honey42
September 2015. Interesting place I would recommend. Landing due to the nature and location, however, is demanding for the pilot. Enjoy !
Krośniewice - Galeria 4
Autor:
Radosław Jurga
Stan lądowiska umożliwia wykonywanie operacji lotniczych. Dziękujemy za udostępnienie tak pięknego i ciekawego miejsca.
Stan lądowiska - lipiec 2014
Krośniewice - Galeria 3
Autor:
Jakub Krygier
Rok: 2012
Krośniewice - Galeria 2
Autor:
Bogusław S. Kafarski
Galeria SP-KHB: Krośniewice - panorama 07-25 w dniu 30 grudnia 2013 (szczegóły)
Krośniewice - Galeria
Autor:
Bogusław S. Kafarski
Galeria SP-KHB: Krośniewice - panorama okolicy w dniu 30 grudnia 2013
Krośniewice - Galeria -1
Autor:
Jakub Krygier
Prace modernizacyjne lądowiska w Krośniewicach będące adaptacją drogi E20 Warszawa - Poznań. Prace budowlane rozpoczęły się w kwietniu 2011 roku.
Polecane produkty ze sklepu
Istnieją pewne parametry
Istnieją pewne parametry samolotów, jak i przepisy, których naginać i przekraczać nie należy. Nie ma to nic wspólnego z umiejętnościami pilotażu. Jeżeli zasady zachowania bezpieczeństwa w lotnictwie będą przestrzegane to będziemy żyli lepiej i dłużej :)
Litera ,,H" wskazywałaby, że
Litera ,,H" wskazywałaby, że ląduje tu może jakiś śmigłowiec. Dla samolotu podchodzenie do lądowania z kierunkiem 25 znad miasta i w pobliżu budynków mieszkalnych oraz tuż nad dwupasmową nitką nowej obwodnicy, a także z kierunkiem 07 znad i wzdłuż drogi o ciagłym ruchu samochodowym na,,pas" 535 metrowej długości nie wydaje się być pomysłem ani dobrym, ani bezpiecznym. Wdzięczności mieszkanców Krośniewic pewnie się też takim lądowaniem nie zaskarbi. Rów po obu stronach, bądź co bądź, zwykłej drogi, też nie zostawia wiele pola do manewru w sytuacji opuszczenia środkowej linii pasa. W okolicy sporo przeszkód w postaci budynków i elektrowni wiatrowych.
Istnieją trudne drogi
Istnieją trudne drogi samochodowe i autostrady. Są lądowiska takie jak Weremień, Bezmiechowa, Smolnik (przepaść po jednej stronie pasa, skarpa po drugiej stronie, a pas mocno pod górę, przy starcie jest się bez "odwrotu" i można spaść jeszcze w inną przepaść), Łososina (otoczona górami) i są lotniska takie jak Okęcie, Balice, itd. Konkludując uważam, że lądowisko należy dobierać stosownie do swoich umiejętności. Są dobrzy kierowcy i lepsi, podobnie w lotnictwie.