Opis: 

Inne oznaczenia / Other Names
EPGO
Status
Lądowisko zarejestrowane
Współrzędne / Coordinates
N52°11'03.9" E21°16'52.8"
Radio
Góraszka-Radio 125.55
Elewacja / Elevation
330 ft
RWY
146/326 (14/32), 800 x 30 m, N52°11'03.9" E21°16'52.8"
Uwagi / Caution
Pas trawiasty, koszony, nieoznakowany. Hangar, na hangarze rękaw wiatrowy. Na wschód od DS charakterystyczny, nieczynny węzeł drogowy. Nr ewid.ULC 19
Link
http://www.generalaviation.pl

Reklama: 

KILO (EPWA): 52°05'28.65"N, 021°14'14.56"E, Oczyszczalnia ścieków w Karczewie / Sewage-treatment plant in Karczew
MIKE (EPBC): 52°13'21.81"N, 021°14'14.56"E, Skrzyżowanie w Zakręcie / Intersection in Zakręt town

ATS: O/R 24h

Właściciel: 

Godziny Pracy / Operating hours: MON-FRI 08:00-17:00LMT, SAT-SAN and HOL PN,
General Aviation Sp. z o.o.,
Góraszka, 05-462 Wiązowna,
T: +48227890589, F: +48227890591,
www.generalaviation.pl ops@generalaviation.pl,

Powiązane galerie: 

comments powered by Disqus
Polecane produkty ze sklepu

Póki jeszcze istnieje ;-) Te

Póki jeszcze istnieje ;-)

Te 800m to teoria. Od strony 32 trawa bardzo podmokła (obniżenie terenu), tak więc realnie do dyspozycji jest tylko 500m w miarę komfortowej trawy od strony 14. Tak więc jeśli nie chcemy ugrzęznąć na 32 pozostaje start z 14, co czymś cięższym niż ultralight i przy lekkim wietrze w ogon bywa mocno stresującym.

Rzeczywiście w tym roku, po

Rzeczywiście w tym roku, po ulewnych opadach w sierpniu/wrześniu, pas startowy nie bardzo nadawał się do użytku. W szczególności południowa część pasa, opadająca na odcinku ok. 150m była pod wodą. Także w środkowej części w jednym miejscu tworzyło się bagienko. Ale był to wyjątkowy rok, bo zazwyczaj pas startowy jest w dobrym stanie nawet w czasie ulewnych opadów.
W każdym razie W TEJ CHWILI pas jest zdatny do użytku na całej długości pełnych 800 m. Dzisiaj na tę okoliczność podkołowałem do (obniżonego) progu 32 i wszędzie jest sucho, pas w miarę równy i skoszony na całej długości.
W przypadku dużych opadów bagienko może powstać na drodze kołowania spod progu 14 do hangaru. Warto wcześniej sprawdzić, żeby się nie zakopać. Ja w takim przypadku kołuje naokoło, wzdłuż asfaltowej drogi dojazdowej, albo wręcz tą drogą (tylko dla górnopłatów ze względu na lampy sygnalizacji świetlnej). Ale W TEJ CHWILI droga kołowania jest bez zarzutu.